Ką pirmiausia turėčiau daryti?
Jei norite pateikti savo nuomonę ar skundą, pirmiausia susisiekite su savo Klientų vadybininku. Handelsbanken grupės politika numato, kad skundai turi būti nagrinėjami sklandžiai ir efektyviai. Jūs turi teisę tikėtis išsamaus atsakymo į savo skundą. Jei pageidaujate gauti atsakymą raštu, prašome skundą taip pat pateikti raštu.

Gavę Jūsų skundą, informuosime Jus apie jo gavimą bei patvirtinsime, kada galite tikėtis gauti į jį atsakymą.

Skundo persvarstymas
Jei atsakymas Jūsų netenkina ar tenkina tiek iš dalies, prašome susisiekti:
Svenska Handelsbanken AB Lietuvos filialui
Gynėjų g. 16
Vilnius, 01109
Fax: +370 238 8994

Jei ir tuo atveju, gautas atsakymas Jūsų netenkina, prašome susisiekti su Regiono vadovu:
hccommunications@handelsbanken.se

Jei Banko atsakymas Jūsų netenkina ar norite pasitarti su nepriklausoma šalimi dėl vartotojų ir finansų įstaigų ginčų nagrinėjimo, prašome kreiptis į Lietuvos banką. Daugiau informacijos apie skundo pateikimo ir nagrinėjimo tvarką Lietuvos bankui galite rasti Lietuvos banko
Ginčų nagrinėjimas



© Svenska Handelsbanken AB (publ)